reklama

Kto by mal chytať v žite?

Stále viac tu čítam články o skazenosti politiky, mládeže, celkového systému a podobne. Hlavná otázka teda je kto tomu môže zabrániť? Kto by mal chytať v žite?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Otázka bola nadškrtnutá jasne, ale odpoveď už tak jednoznačnánebude. Nebudeme si klamať do očí, sme len ľudia a preto nám ideo vlastný profit. Pravdaže určite sa nájdu ľudia ktorí simyslia že sú "duševne čistý" a určite neprinášajúžiadnu skazenosť do spoločnosti, ale určite si aj sami uvedomujúže to tak nie je. 

Kto si bez viny prvý hoď kameňom.

Podľa tohto porekadla som si vedomý toho, že nemôžemkonkrétne nadávať na určité skupiny ľudí pretože ja sám niesom prínosom. Ale keď sa už mám rozpísať tak poriadne tak poďmepo bodoch a dúfam že nikoho nevynechám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cirkev:

Prvým terčom môjho "morálneho útoku" bude cirkev.Pravdaže mať určité ideály nie je zakázané dokonca to nie jeani zlé alebo zvrátené. Čo je už však na cirkvi zvrátené?Snaha vštiepiť svoje ideály iným ľudom, ktorí o to väčšinouani nestoja. Sám som si vypočul viaceré nadávky na moju osobu,pretože na kapse nosím preškrtnutý kríž. Avšak oni nosia krížna vyjadrenie svojej viery, ja ho nosím na vyjadrenie môjhoopovrhovania cirkvou. Čo je na tom zlé?. Boh pre mňa fyzicky anipsychicky nič neurobil Aj keď niektorí sa zastávajú názoru že ichboh zachránil pred depresiami, ale to bola skôr len viera v niečo"vyššia" takže je jedno či by sa modlili k bohu alebomojej kuchynskej linke.Apropo

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Boh nechytá v žite.

Mládež:

Toto asi ani nebude dlhá rozprava. "tá dnešná mládež". Koľkokrát za deň počujem ako si to hovorí nejaka postaršiaosoba v autobuse alebo pri prechádzke mestom. Áno majú pravdudnešná mládež je skazená. Ale ak si uvedomia že oni ked boli vich veku tiež mali mnoho problémov a tiež ich riešili tak. Aleoni si to neuvedomia takže

Dospelí nechytajú v žite.

Dospelí :

Ako som už nadčrtol vyššie dospeláci sa vôbec nesnažiapochopiť mládež a nepristupujú k ich názorom. Pracujú akodokonale zohrané kolieska v spoločnosti ale nemajú poriadnevlastný život. Mnoho z nich si neuvedomuje svoj potenciál. Morálnea eticky je väčšina dosť nízko snažiac sa vrátiť do časuanimalistických inštinktov. A okolitá spoločnosť sa len prizeráa robí to isté. Teda

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spoločnosť nechytá v žite.

Kto teda?

Na rozdiel od Salingerovho žita ktoré predstavuje detstvo apriepasti ktorá predstavuje svet dospelých. Moje žito predstavujesvet čistých ideálov, neskreslených názorov a porozumenia apriepasť je dnešný svet.

Proste ja si v jednom kuse predstavujem, ako sa davy malýchdeciek hrajú na takom velikánskom žitnom poli. Tisíce malýchdeciek, a široko-ďaleko ani jediného dospeláka, myslím tedaokrem mňa. A ja Ti stojím na kraji nejakej strašnej priepasti. Avieš, čo musím robiť? Musím chytiť každého, kto sa priblížik tej priepasti. Rozumieš, ak uteká a nedáva pozor, kam uteká, jamusím odniekiaľ vyliezť a chytiť ho. Toto by som robil od ránado večera. Chytal by som tie decká v žite. Viem, že je tobláznovstvo, ale je to jediná vec, ktorú by som fakt rád robil.“(Jerome David Salinger)

Mato Marcinko

Mato Marcinko

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vecny optimista , milovnik hudby 80tych rokov , a clovek , na ktoreho sa da povedat hocco , len nie normalny ;) Zoznam autorových rubrík:  Basne and suchClanky o vsetkomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu