reklama

Mierna kritika cirkvi

Ďalšia mierna kritika cirkvi v podobe poézie. Prečítaj a možno sa ti otvoria oči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Dnes ma oslovil ten zhora
bol to sen, alebo skor nočná mora

Snilo sa mi o tom, ako bolo
Videl tvoju slepú tvár pred kostolom

Veľa ľudi ako ty , bezduchých
Slepé ovce , iba ticho v nich

Tento sen mi vnukol myšlienok spleť
Milión otázok na ktoré neviem odpoveď

Prečo pápež nevidí nič len boha
Prečo sa nestará o tých čo pri nohách mu stoja

Prečo obrovské domy majú boži služobníci
Prečo sme my ostatní zabalený v malej krabici

Vtedy mi došlo čo mi boh chcel dať
Uvedomenie , ľudia nesmiete slepo stáť

Si samostatný človek tak si toho váž
Otvorte oči ! a svet je náš..

Mato Marcinko

Mato Marcinko

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vecny optimista , milovnik hudby 80tych rokov , a clovek , na ktoreho sa da povedat hocco , len nie normalny ;) Zoznam autorových rubrík:  Basne and suchClanky o vsetkomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu