reklama

Blížiaca sa maturita

Už len dva dni a je to tu. Začne sa mi maturita. A ako to vidím ja?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Začnem asi tým že nie som typ človeka ktorý sa rýchlo vystresuje. Ale keď som si teraz (fakt asi 5 minút dozadu) uvedomil že v pondelok prídem do školy v obleku a budem prezentovať svoje znalosti nadobudnúte za 4 roky "poctivého" štúdia, tak mi na čelo vybehli kropeje potu. Prečo? Lebo som zistil že za tie 4 roky som sa toho síce naučil veľa, ale nič z toho neráčilo zostať v mojej vlasatej hlave.

Nuž teda mi nezostáva nič iné ako sadnúť a učiť sa, prebleslo mi hlavou. Ale keď to je učivo ktoré sa naučiť nedá ( nie fakt nedá ) .Poslednou šancou mi je využiť umenie rétoriky. Áno pozriem si základné body každej témy a bude ich treba obkecávať. Začať s tým, čo je to hriadeľ pokračovať niekde okolo Milk Agra a skončiť niekde pri žirafách a dúfať že komisia bude natoľko unavená že mi hodia tú dvojku poprípade trojku a nechajú ma napospas životu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teda v pondelok mi začína obdobie stresu, žalúdočných ťažkostí a najmenej dvadsiatich mnou pred školou zanechaných cigaretových filtrov. Tuž držte mi palce a o týždeň tu možno aj napíšem ako som dopadol.

A nakoniec heslo ktoré dúfam vždy platí "Ak neprelezie, tak ho prehodíme "(maturitná komisia)

Mato Marcinko

Mato Marcinko

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vecny optimista , milovnik hudby 80tych rokov , a clovek , na ktoreho sa da povedat hocco , len nie normalny ;) Zoznam autorových rubrík:  Basne and suchClanky o vsetkomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu