reklama

Mimo Tela

Pozrel som sa do zrkadla , videl som uzkost , videl som strach , videl som slabost , videl som slzy. Bol to ten obraz ktory som vidiet nechcel , ale musel. Zostala zo mna len skrupina , prazdna skrupina ktora pre nikoho nic neznamena. Cele svoje vnutro som rozdal aby boli stastny ostatny na svoj ukor. Skor ako som si to stihol uvedomit nieco sa vo mne zlomilo a padol som na kolena v triaske iba v mrakotach som sa dotiahol k posteli a zaspal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vysledok tyzdnovej nespavosi bol dvojdnovy nuteny spanok , alebo bezvedomie na to som do teraz neprisiel. Ked som sa snazil postavit zistil som ze som napojeny na nejake divne pristroje v bielej miestnosti. Nemocnica. Ako som sa tam dostal? Ked ku mne prisiel doktor , jeho hlas znel strasne vzdialene , ako keby na mna hovoril z vedlajsej miestnosti. Zevraj moj zivot udrziava len ten bzuciaci pristroj nalavo od postele , zevraj len on udrziava rytmus mojho srdca , zevraj si mam odpocinut , zevraj bude lepsie. V noci som zas nespal. Nedalo sa to vydrzat , vedomie ze moj zivot udrziava len kus bieleho kovu bola ubijajuca. Dalsi den trval nekonecne hodiny , prisla ma navstivit mama , cez potok slz sa mi snazila vysvetlit co sa mi stalo. Aj ked som sa snazil koncentrovat na plno , morfium kolujuce v zilach mi nedovolovalo pochopit co i len slovo co povedala. Doniesla mi aj nejake veci , mojho plysoveho medvedika , nejake jedlo , nieco. . Dalsia bezesna noc , prebdel som ju z rukou na napajani pristroja , chybal by som niekomu ? Moj zdravy usudok ma od toho zatial odradil , aj ked som uz nevedel najst ziadne svetlo na konci tunela , nic pre co by som sa mohol tesit na zajtrajsok. Zajtrajsok vsak dosiel skor ako som cakal , ziadna navsteva , nic , nikto , nikde. Ked som si uvedomil ze zivot pre mna uz nema zmysel , tak som instiktivne siahol po vypinaci .Teraz pozeram na vela v ciernom odenych ludi placucich a kracajucich v rovnych zastupoch. Ako som sa dostal z nemocnice ? Cela sa mi len zdala? siel som za nimi , Pohreb , pomyslel som si. Dosli s k prazdnej diere v zemi a videl som otca ako sa chopil jedneho lana a brat druheho a pomaly spustali rakvu do tej diery . Umrel mi niekto z rodiny . Kde je mama? Sakra... Rozbehol som sa k hrobu tak rychlo ako som este v zivote nebezal , kym som vsak dobehol uz na hrob sypali cerstvu hlinu . Spustili sa mi slzy , v tom mi padol zrak na nahrobny kamen . Bola tam len moja fotka s ciernym pasikom v pravom dolnom rohu. Viac si nepamatam.

Mato Marcinko

Mato Marcinko

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vecny optimista , milovnik hudby 80tych rokov , a clovek , na ktoreho sa da povedat hocco , len nie normalny ;) Zoznam autorových rubrík:  Basne and suchClanky o vsetkomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu